Sevilla - guillena - Reisverslag uit Guillena, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu Sevilla - guillena - Reisverslag uit Guillena, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

Sevilla - guillena

Blijf op de hoogte en volg Jac

13 Maart 2017 | Spanje, Guillena

Om 7.45 maak ik een selfie met Jacobus en ga op pad. De route ken ik al een deel. Na een tijdje loop ik langs een rivier. Na wat rotondes loop ik santiponce binnen. Ik rust ruim om koffie te drinken en een broodje te eten.
Italica is dicht en ik ga verder.
Na 6km is de weg overstroomd. Het kost moeite om er langs te komen. Een uurtje later loop ik guillena binnen.
In de refugio wordt het druk. Duitsers en ieren en Koreanen.
Na het wassen en slapen gaan we zo dadelijk eten.

• 13 Maart 2017 - 20:46

Liamaes:

Hoi Jac..

Wat gaat het snel. Lang tegen aan gekeken en voorbereid, en nu al een dag gewandeld. Leuke selfie trouwens. Lachen.
    Leuk trouwens deze Camino zo te volgen.
    Ik misschien vlgd jaar ook....
    Hartelijk groet....

• 13 Maart 2017 - 21:45

Jeanne:

Leuk riviertje daar. Hoe warm is het bij Jou?

• 13 Maart 2017 - 22:26

Greetje:

Wees je voorzichtig bij die onder gelopen routes want ik ben er nu niet bij om je om hoog te trekken en om te lachen.
    Morgen een fijne wandeling en weer de tijd nemen om te rusten

• 14 Maart 2017 - 20:03

Herman:

De Sierra Morena staat op je te wachten! Jacq geniet ervan.
    Ultriea