canaveral-galisteo - Reisverslag uit Galisteo, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu canaveral-galisteo - Reisverslag uit Galisteo, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

canaveral-galisteo

Blijf op de hoogte en volg Jac

26 Maart 2017 | Spanje, Galisteo

Een camino is ook afscheid nemen. Marcel en Michael lopen 40km naar Carcaboso. Ik en Sara 30. Naar Galisteo.

Om 9uur gaan we op pad. Het regent en het 2graden. Pelgrim zijn is niet altijd leuk.

De herberg uit, 2 km de weg volgen en bij de rotonde linksaf en omhoog. Door het bos en de weiden naar 500meter.

Na Grimaldo verder de natuur in. Klimmen en dalen. Door weiden met imposante stieren waar je vlak langs moet.

Vaak regen en soms droog. Onder een boom eten we wat. Het landschap is schitterend. Na 500 meter autoweg linksaf de natuur in en de laatste 9km naar Galisteo.

Dan naar de albergue. We zijn de eersten. Drinken en eten, want we hebben honger.
Na het douchen maken we nog een stadswandeling.

• 26 Maart 2017 - 20:06

Jan:

Het gaat goed.
    Nog 5 dagen tot Salamanders.
    Hou vol.

• 26 Maart 2017 - 20:10

Jan Brok:

Jac,na 2 derde van je traject nog geen problemen
    Dus ook dat laatste stuk zal je wel volbrengen.
    Succes toegewenst.

• 26 Maart 2017 - 20:58

Ton:

Jac,
    Wat doe je het goed. Je bent in een supermooi ommuurd stadje.
    Blijf je eigen tempo lopen.
    Fijne wandeling. Hartelijke gtoet.

• 26 Maart 2017 - 21:45

Jan:

Ik ben niet dronken.
    Het moet natuurlijk Salamanca zijn.

• 27 Maart 2017 - 12:50

Jolanda:

Hoi Jac, gelukkig hebben deze koeien niet zulke grote horens als af en toe bij ons,dus dat moet allemaal welgoed komen.

• 27 Maart 2017 - 16:21

Cees. Notenboom:

Prima Jac, alweer goed aangekomen ondanks kou en regen.
    Je kunt nu af gaan tellen.
    Succes en goed weer voor de laatste dagen.
    Cees

• 27 Maart 2017 - 20:15

Greetje:

Hoi Jac,
    Jammer van het weer maar ik weet dat jij je niet klein laat krijgen door kou en regen.
    Geniet nog van de laatste dagen en ik stuur wel wat zon van hier naar jou toe
    Groetjes van Frank en mij