oliva-Arco Romana- banos de Montemayor - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Jac Bruin - WaarBenJij.nu oliva-Arco Romana- banos de Montemayor - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

oliva-Arco Romana- banos de Montemayor

Blijf op de hoogte en volg Jac

28 Maart 2017 | Ecuador, Baños

Vandaag begint anders. We stappen de auto van onze hospitalero. Hij brengt ons naar de puerto romano. Na wat foto's gaan we op pad.

Deel 1 gaat door het parklandschap van gisteren. Het loopt heerlijk. Soms een poort of een rivier. Maar het is overzichtelijk.

Deel 2 is wat moeilijker. Na 3,5 uur komen we in de buurt van Aldeanueva. Door een te volle rivier en een A66 lukt het niet. Dan toch in een bar in deze plaats. Wat eten en drinken.
Na een half uur weer op pad.

Deel 3 gaat naar een bergdorp. In de bergen ligt sneeuw. Wel mooi. Langs een N-weg klimmen we 9,5km naar Baños de Mayor. En van 500 naar 750 m.
Ik ben moe en neem de tijd om te schrijven. Sara gaat een zwavelbad nemen.

Nog 3 dagen en 84km moet lukken.

• 28 Maart 2017 - 17:38

Jan:

Jac. Lees ik het goed? Met de auto? Niet te geloven.
    Je zult wel erg moe zijn geweest.
    Voor de rest gaat het goed. Die laatste km moeten wel lukken. Anders maar met de auto.

Succes

• 28 Maart 2017 - 17:55

Cees. Notenboom:

Ja nu moeten de laatste kilometers geen probleem zij Jac.
    Hoop voor de laatste dagen goed wandelweer, en fijn gezelschap.
    Veel succes,
    Cees

• 28 Maart 2017 - 18:46

Jef:

Hallo Jac wat is dat moe zijn, ik had ook maar
    een zwavelbad genomen ?
    Succes en een goede reis naar Etten-Leur.