el Cubo - zamora. alleen - Reisverslag uit Zamora de Hidalgo, Mexico van Jac Bruin - WaarBenJij.nu el Cubo - zamora. alleen - Reisverslag uit Zamora de Hidalgo, Mexico van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

el Cubo - zamora. alleen

Blijf op de hoogte en volg Jac

07 September 2017 | Mexico, Zamora de Hidalgo

Mijn linkerbeen doet pijn als ik opsta. Er doemen zwarte scenario's op. Spierpijnzalf en een iboprufen doen wonderen. Ik ga op pad.
Al snel verlaat ik el Cubo. De weg is leeg. Op een Spanjaard die champignons verzameld na zie ik niemand.
Ik ben om 11 uur in Villanueva. In een bar wat eten en drinken. Ik besluit door te lopen naar Zamora.
Ook deze weg is leeg. Ik heb vandaag wel genoeg voedsel bij me.
Ik stop om half 1 en eet en drink wat. Het is dan nog 10km. Kort daarna fietst een Spaanse voorbij. Een kort gesprek met haar.
Langzaam nader ik Zamora. Van veraf zie ik het liggen. Ze repareert haar band en ik passeer haar. Als ze me weer passeert, vraag ik haar een foto te maken.
Net na half 3 ben ik in de herberg. Na inschrijven even wat gaan drinken. Een Deen gaat mee. Gezellig gesprek
Daarna naar de albergue om te wassen en douchen.

• 07 September 2017 - 16:32

Jan Brok:

Jac,wat kijk je ernstig op bijgaande foto.
    Veel succes verder.

• 07 September 2017 - 17:08

Ton:

Lieve Jac
    Wat sneu dat je de hele weg alleen moet lopen.
    En de weg naar Zamora is zo mooi.
    Ik ben in gedachte bij je.
    Geniet met de Deen.
    Lieve groet van Ton

• 07 September 2017 - 20:52

Greetje:

Hoi Jac
    Lekker aan het wandelen en je komt ook overal mooie meisjes tegen,je boft er maar mee:)
    Wij zitten nu in Arnhem tot zaterdag en dan weer naar huis want Frank moet maandag weer beginnen.
    Nog mooie wandeldagen en genieten
    Groetjes van Frank en Greetje

• 08 September 2017 - 14:03

Wim Bekkers:

hallo Jac,

Kans gemist, Jac. Die lekke band was natuurlijk niet echt. En dan laat je haar alleen aanmodderen, dat past niet bij een charmeur !
    Veel succes verder !
    Hannie en Wim

• 08 September 2017 - 16:32

Jeanne:

Jij bent een doorzetter Jac. Spierpijn hoort erbij, als het niet erger wordt, dan kom jij er wel.
    Het is in ieder geval beter dan de regen hier.

• 08 September 2017 - 21:06

Peter Cammaert:

Verder een goede trip Jac. De ronde van Spanje nadert zijn einde maar jouw trip moet doorgaan.

Groetjes

Peter.