relaxt stappen - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu relaxt stappen - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

relaxt stappen

Blijf op de hoogte en volg Jac

10 September 2017 | Spanje, Santa Marta de Tera

Om half 8 op pad. Na een km de ZA100 op. In de verte zie ik een rode rugzak. Ik stap door en na een kwartier heb ik Elisabeth ingehaald.
Over de brug van de Spaanse hsl en dan de natuur in. Na 15km zijn we bij de eerste rust. In villanueva de paras drinken we koffie en cola.

Na dit dorp gaan we richting croya. We zijn er vroeg en gaan eerst wat drinken. Dan naar casa Anita. Een mooie herberg. De hospitalera spreekt Duits en Engels. Haar ouders en de gratis wijn zijn er niet meer.
De excursie in de kerk gaat ook niet door. Dan maar gaan eten. De paella smaakt prima.
Dan terug en mijn blog schrijven. En om 10uur naar bed.

• 11 September 2017 - 10:48

Peter C.:

Het is zo langzamerhand een spannend verhaal aan het worden. Wie is eigenlijk Elisabeth?

Hou je taai

Peter.

• 11 September 2017 - 15:41

Cees Notenboom:

Maar Jac de kerk staat altijd open om jou te ontvangen. En een fles wijn is gauw gekocht, en dan maar genieten met een of meer pelgrims. Zo te lezen is het niet druk op de route.
    Hoop voor jullie dat het aangenaam weer is. veel succes