warm en mooi. En een fijn gesprek - Reisverslag uit Ríonegro del Puente, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu warm en mooi. En een fijn gesprek - Reisverslag uit Ríonegro del Puente, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

warm en mooi. En een fijn gesprek

Blijf op de hoogte en volg Jac

11 September 2017 | Spanje, Ríonegro del Puente

Vanmorgen net na half 8 vertrokken. Ik voel me niet super, want mijn maag rommelt.
Eerst naar Sta. Marta. Dan linksaf naar een pad langs de rivier. Lekker stappen door de Spaanse bossen.
Na 2,5 uur ben ik in Calzadillo. Een bar vind ik niet. Wel een winkeltje. Ik koop cola en water en neem een ruime rust in een bushokje.
Verder naar Olleros. Ik verlaat dit dorp. Eerst een stuk naar een kapel en dan een lang stuk naar een stuwdam. Een schitterend uitzicht.
De dam moet ik over. Dan naar links en langs het stuwmeer naar Villar. Rond 1 uur ben ik er. Een man is driftig aan het klussen. Hij geeft een blikje limon. Intussen komt René erbij en er ontstaat een gesprek.
Daarna stappen René en ik samen naar Rionegro del Puente. Op een terras tegenover de herberg drink ik een pilsje en schrijf mijn blog.
Ik voel me prima en morgen weer verder

  • 11 September 2017 - 16:09

    Jan Brok:

    Jac,zo te lezen gaat het prima met jou.
    Ga zo verder en Salamanca komt in zicht.
    Groetjes.

  • 11 September 2017 - 18:46

    Lia Maes:

    Hoi Jac...ik sluit me aan bij Jan brok. Leuke berichtjes...het gaat goed, behalve je maag vanmorgen. Was dat van de Honger....? Succes voor morgen. Grts lia maes

  • 11 September 2017 - 18:53

    Greetje:

    Hoi Jac
    Gelukkig ben je al lopende weer opgeknapt.
    Fijn om te lezen dat je iedere keer weer mensen ontmoet om een praatje mee te maken.
    Voor morgen weer een mooie wandeling toegewenst.
    Groetjes Greetje

  • 11 September 2017 - 19:18

    Herman:

    Hallo Jac!

    Een goed gesprek, dat zijn juist de vitamine voor de pelgrim! Geniet er van, doucement
    want als je weer in de vlieger zit naar huis, is het voorbij. à bientôt.

  • 11 September 2017 - 21:59

    Pip:

    Hoihoi, fijn dat het goed gaat met je in het mooie Spanje. Weer een mooie dag morgen toegwenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ríonegro del Puente

Jac

Ik ga weer op pad als pelgrim. Aanstaande zondag, 12 maart 2017, stap ik in het vliegtuig naar Sevilla. Ik wil wandelen tot Salamanca, 500km verder.

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 101237

Voorgaande reizen:

10 Maart 2019 - 25 Februari 2019

Via Tolosana 2019

27 April 2018 - 09 Mei 2018

Camino Campaniensis 2018

10 April 2018 - 23 April 2018

Camino Mozarabe 2018

05 September 2017 - 25 September 2017

Salamanca-Santiago de Compostela

12 Maart 2017 - 03 April 2017

Sevilla - Salamanca

Landen bezocht: