relaxt naar de grote stad - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu relaxt naar de grote stad - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

relaxt naar de grote stad

Blijf op de hoogte en volg Jac

18 September 2017 | Spanje, Ourense

Ik heb heerlijk geslapen in mijn Hostal. Tegen half 8 in de bar een café con leche en een magdalena. En dan op pad.
In het begin de natuur in. Mooie paden door het bos en langs de beek. Na een uur over asfalt. De dorpen volgen elkaar op en lijken op elkaar. In Gaspar een ice-tea met José, een Engels sprekende Spanjaard.
Verder door op elkaar lijkende plaatsen.
Na de industriezone van Ourense drink ik met José een koffie.
Hij gaat met bus verder en ik te voet. Ik worstel me door de voorsteden. Dan de stad in.
Het duurt nog een paar km voor ik bij de albergue ben. Ik ben op tijd voor een benedenbed.
Na douchen en een korte rust, ga ik met Herman eten. Groenten, aardappelen en vlees. Met een ribeiro smaakt dat perfect. Dan naar de kathedraal en de oude stad.
Onderweg naar de albergue wat fruit en ik ben weer gesteld voor morgen.
Vanavond niet te veel meer en op tijd naar bed.
Langzaam komt het eind van mijn camino in zicht. Het zal wel goed komen.
Ik weet in ieder geval, dat ik 25-9 terug naar Nederland.

• 18 September 2017 - 18:30

Jan Brok:

Jac, succes deze laatste week.

• 18 September 2017 - 18:52

Jef Buijs:

Jac morgen naar Cea met zijn mooie klokkentoren en een mooie slag.
    Ook een mogelijkheid om je terugreis te boeken, bij de Casa Cultura als je dit nog
    niet heb gedaan.
    Succes