Afsluiten - Reisverslag uit Bendoiro, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu Afsluiten - Reisverslag uit Bendoiro, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

Afsluiten

Door: Jac de Bruin

Blijf op de hoogte en volg Jac

21 September 2017 | Spanje, Bendoiro

Om 8 uur op pad. Ik loop niet in het donker. Om 8 uur is het licht en ik ga op pad.
Over mooie landwegen loop ik door een afwisselend landschap. Een kapel, een brug of bron, een varkensmesterij. Er is altijd wat te zien. Na een tijd in Silleda. Daar kan ik pinnen.
Dan naar Bandeira. In een bar een bord gallisische kaas en brood. Het smaakt lekker. Dan naar de volgende stop in Dornelas. Een bar in een albergue.
Dan begint het te regenen. De eerste op deze tocht. Jack aan en rugzak inpakken.
Onderweg kom ik een aparte boom tegen en moet gelijk aan een van de bloglezers denken. Ze is dol op houtstructuren.
Onderweg naar Ponte Ulla schuif ik onderuit op het gladde asfalt. De schade valt mee.
Ik stop in ponte ulla, want ik wil gewoon eten.
Morgen nog 20km. Dan zit het erop. Lekker naar huis en weer niet-pelgrim zijn.
Laxe naar Ponte Ulla was 30km

• 21 September 2017 - 21:19

Cees Notenboom:

Geniet morgen van de laatste uren op het pelgrim pad. Je verlangd naar huis.
    Groeten Cees

• 22 September 2017 - 07:14

Liaipi:

Welkom thuis Jan. Proficiat met deze Missie.
    Het is je weer gelukt.
    Succes met het herstel.