Fuente -de-Canto's- Zafra - Reisverslag uit Zafra, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu Fuente -de-Canto's- Zafra - Reisverslag uit Zafra, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

Fuente -de-Canto's- Zafra

Blijf op de hoogte en volg Jac

18 Maart 2017 | Spanje, Zafra

Vanmorgen om 7.30u gegeten, naar het centrum van Fuentes gelopen en wat druiven gekocht op de mercado.
Dan om 8.30u op pad. Calzadillo ligt op 7km. Als we aankomen is het uitgestorven. Na een extra ronde en foto gaan we verder.
Na 2km linksaf en dan hopen, dat het water niet te hoog staat. Het valt mee en over wat stapstenen komen we aan de overkant. Daarna gaan we wat eten en drinken.
Dan een stuk van 9km naar pueblo Sancho perez. Op de markt drink ik een cola.
Als we het dorp uit gaan, komen een hele grote fles tegen. Daar ga ik mee op de foto. Dan lopen we verder.
In korte tijd zijn we in Zafra. In het convento zijn we de eerste. Ze hebben er de wijn van de fles. Daarna douchen en wassen. Vanavond wil ik tapas eten.

  • 18 Maart 2017 - 18:11

    Jan:

    Als ik het goed lees, geniet jij van elke dag.
    Geen problemen. Alleen maar genieten van deze mooie Camino.
    Wij zijn trots op jou, om jouw woorden te gebruiken.
    Wij zijn in BoZ geweest. Iedereen vraagt waar jij bent. Dus ik weer vertellen over jouw onderneming.
    Ik moest jou doorgeven van Cees en Coby, dat zij 25 april hun tocht vervolgen op de Camino del Norte (jouw volgende).

    Ga zo door. Je bent bijna in Merida. Dat is een heel mooie stad.

    Veel plezier. Wij zijn jaloers.
    Janencorrie


  • 18 Maart 2017 - 18:35

    Lia:

    Ja vlgs mij heb je het erg naar je zin, maar dat gaat zo als het alles
    naar wens gaat.
    Morgen weer een Nwe dag. Succes voor morgen. .

    Grts weer

  • 18 Maart 2017 - 19:36

    Ton:

    Jac,
    Ik lees met plezier jouw reisverslag en dan is het net of ik erbij ben.
    Geniet van Zafra, het is een supermooi plaatsje.

    Fijne wandeling, lieve groeten.

  • 18 Maart 2017 - 19:36

    Herman Raupp:


    Jac! Je omarmt de fles wel erg veel, 3x une grande bouteille! Blijf voldoende water drinken, tijdens de tocht!,
    dan zien wij je weer in goede conditie terug! Buen Camino! ULTREIA! HERMAN

  • 18 Maart 2017 - 22:19

    Rosita:

    Ga zo door Jac, we genieten van je reisverhalen. Goed weekend & bon camino!

  • 19 Maart 2017 - 16:02

    Jeanne:

    Echt iets voor jou om die fles zo te omarmen.
    Het weer ziet er goed uit. Kom je niet te bruin terug, dan steken wij zo af.
    Mooi om zo met jou mee te kunnen leven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jac

Ik ga weer op pad als pelgrim. Aanstaande zondag, 12 maart 2017, stap ik in het vliegtuig naar Sevilla. Ik wil wandelen tot Salamanca, 500km verder.

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 101584

Voorgaande reizen:

10 Maart 2019 - 25 Februari 2019

Via Tolosana 2019

27 April 2018 - 09 Mei 2018

Camino Campaniensis 2018

10 April 2018 - 23 April 2018

Camino Mozarabe 2018

05 September 2017 - 25 September 2017

Salamanca-Santiago de Compostela

12 Maart 2017 - 03 April 2017

Sevilla - Salamanca

Landen bezocht: