Monesterio- Fuente de Cantos - Reisverslag uit Fuente de Cantos, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu Monesterio- Fuente de Cantos - Reisverslag uit Fuente de Cantos, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

Monesterio- Fuente de Cantos

Blijf op de hoogte en volg Jac

01 Januari 1970 | Spanje, Fuente de Cantos

Ik zit op een terras bij een klooster om te schrijven. Een glas rode wijn en mijn dagboek voor me.

Vanmorgen begon wat later, want vandaag was het maar 21km. Eerst ontbijten in een bar ( café con leche y churros) en om half 9 op pad.
We lopen het dorp uit en gaan linksaf het platteland op.
Een mooie landweg langs boerderijen en velden met varkens. Het gaat ons goed.

Links en rechts graan. Mooi groen. Na 14km naar rechts voor de weg door de rivier. Het kost wat puzzelen om er droog langs te komen.
Na de rivier een stop. Kaas en sinaasappel. Prima toch.
Even later weer op pad. Nog 7km.
Samen met Dzenka en Karin lopen we naar fuente. Zij slapen in een privatisering en wij in het klooster.
Een pilsje, douchen, wassen, schrijven.
Rust in de kloostertuin. .

• 17 Maart 2017 - 16:44

Jef:

Het gaat goed Jac zo te zie houd de moed erin.
    Gr, van de Buijsjes

• 17 Maart 2017 - 21:14

Jeanne:

Zo te lezen heb je al 5 mooie dagen gehad. Natuurlijk is de ene dag wat zwaarder en de andere relaxter. Ook zie ik verschillende namen voorbijkomen. Dus heb je ook weer vrienden gemaakt. Nou ja, wij verwachten niet anders van jou. Succes verder Jac en ga door met mooie herinneringen opbouwen.

Groetjes Jeanne