Merida-Alcuesar - Reisverslag uit Alcuéscar, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu Merida-Alcuesar - Reisverslag uit Alcuéscar, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

Merida-Alcuesar

Blijf op de hoogte en volg Jac

22 Maart 2017 | Spanje, Alcuéscar

Vandaag een lange dag. 37,5km. We (Michael, Sara, ik) vertrekken om 7uur. Eerst op zoek naar een bar voor ontbijt. We vinden een prima bar. Ontbijt met koffie en een broodje en vers sap.
Als we vertrekken zien we geen pijl meer. Na wat zoeken gaan we naar het station om het aquaduct van milagros te zoeken. Daarna naar de eerste pijl.
Eerst naar het stuwmeer. Lekker lopen langs het water.
Dan verder de natuur in. Een schitterende omgeving om in te lopen. Na een tijdje komen we in Aljucen. Op een terras drinken we wat.
Daarna gaan we weer de natuur in. Natuurpark in en uit. Sara wordt moe en het tempo gaat omlaag. Om 5uur zijn er. Inschrijven, een biertje drinken in de bar, boodschappen doen en eten.
Na het eten nog wat drinken.
En dan naar bed.

• 22 Maart 2017 - 21:16

Jef:

Hallo Jac het gaat goed zo te lezen,
    nog even volhouden en dan zit
    het er weer op.
    Groetjes van de Buijsjes.

• 22 Maart 2017 - 22:22

Lia:

Dat zijn heel wat kilometers vandaag Jac.
    Hoop dat jullie veel genieten daar, maar als ik het lees lukt dat aardigVoor morgen weer een mooie dag...

• 23 Maart 2017 - 08:51

Jeanne:

Dat was een pittig dagje, Jacob.
    Veel kilometers en dan eerst nog zoeken.
    Fijn dat de natuur mooi was.

• 23 Maart 2017 - 10:23

Peter Haasnoot :

Wat heb je nog meer genuttigt bij het ontbijt dat je de pijlen niet meer zag?
    mooie tocht zo te lezen, geniet van de natuur en het wandelen. Wandelgroeten Peter en Jolanda

• 23 Maart 2017 - 12:21

Cees Notenboom:

Dat was een lange dag Jac, maar ook weer goed doorgekomen.
    Ik denk dat je het ritme van de dagelijkse wandelingen hebt gevonden.
    Blijf gezond en veel plezier met de komende wandeldagen.
    Cees