Alcuesar - Valdesalor - Reisverslag uit Valdesalor, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu Alcuesar - Valdesalor - Reisverslag uit Valdesalor, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

Alcuesar - Valdesalor

Blijf op de hoogte en volg Jac

23 Maart 2017 | Spanje, Valdesalor

Om 8uur moeten we het klooster uit. Eerst naar de bar voor een koffie, sap en koek. Om half 9 op pad. Het regent en ik heb mijn poncho aan en de rugzak ingepakt.

We lopen met zijn vieren. Na ruim anderhalf uur zijn we in casas don antonio. In de bar wat eten en drinken.

Als we verder gaan, gaan de poncho's nog aan. We gaan de natuur in. Zandpaden, af en toe grint.

Na 16km drinken we wat in Aldea del Cano. De poncho gaat uit. De zon schijnt en het is 12 graden. Sara loopt wat achter. Ik geef een keer gas en het gaat supersnel. Michael vergezelt me later en samen lopen we naar valdesalor.
De albergue is nog dicht en we gaan naar de bar om een stempel en wat te drinken.
We krijgen de sleutel en gaan naar de albergue terug. Sara en Marcel zijn er ook al.

Vanavond koken we zelf. Pasta met groenten en tonijn. Ik denk, dat het goed zal smaken.

  • 23 Maart 2017 - 18:53

    Lia:

    Daar ben je weer.
    Vlgs mij heb je het heeeel erg naar je zin..
    Leuk je berichten
    Zijn je mensen die je benoemt....nederlanders??
    Grts weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jac

Ik ga weer op pad als pelgrim. Aanstaande zondag, 12 maart 2017, stap ik in het vliegtuig naar Sevilla. Ik wil wandelen tot Salamanca, 500km verder.

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 101340

Voorgaande reizen:

10 Maart 2019 - 25 Februari 2019

Via Tolosana 2019

27 April 2018 - 09 Mei 2018

Camino Campaniensis 2018

10 April 2018 - 23 April 2018

Camino Mozarabe 2018

05 September 2017 - 25 September 2017

Salamanca-Santiago de Compostela

12 Maart 2017 - 03 April 2017

Sevilla - Salamanca

Landen bezocht: