Galisteo-Oliva de Plasencia - Reisverslag uit Oliva de Plasencia, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu Galisteo-Oliva de Plasencia - Reisverslag uit Oliva de Plasencia, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

Galisteo-Oliva de Plasencia

Blijf op de hoogte en volg Jac

27 Maart 2017 | Spanje, Oliva de Plasencia

Vandaag weer op pad met Sara. Om half 8 staan we buiten. Het is 4 graden en het regent. Het is nog donker.

In het donker Galisteo uitgelopen. De lichten vang ik op mijn beeld. Verder door het donker. Na een paar uur zijn we in Carcaboso. In een bar gaan we wat eten en drinken. En wat boodschappen doen.

Dan verder langs het kanaal. Na een ruim uur gaan we het park in. Schitterend landschap met koeien en zwijnen, steeneiken en beken. We lopen door deze wereld. Na wat uren zijn we doorheen.

Bij de autoweg naar rechts naar Oliva. Na 1 1/2 liter zijn we er. Aanmelden, wassen, scheren enz.
Wat drinken en eten.

's Avonds koken we zelf. Wat kletsen en drinken. En op tijd naar bed.

• 28 Maart 2017 - 10:45

Herman:

Dag Jac! Zo te lezen loopt de Pelgrim, vrolijk al een kieviet, door het mooie landschap. Geweldig.
    De Plaza de Mayor in Salamanca wordt reeds ingericht, nog een paar dagen.
    Hier alles goed. De "plume d'or trial" is afgelegd. Prachtige vergezichten!!!
    Buen Camino!