reisdag naar de Via de la Plata - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu reisdag naar de Via de la Plata - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

reisdag naar de Via de la Plata

Blijf op de hoogte en volg Jac

05 September 2017 | Spanje, Salamanca

Salamanca. Een woord van 9 letters. Eenvoudig. Om er te komen is minder eenvoudig.
Voor 7uur haalt Jan me op en 2 uur later ben ik in Zaventem. Een uur rijden en een uur file.
Net voor 11uur de lucht in en om half 2 in Madrid. Een half uur wachten op de bagage en dan naar de bus. Om 3 uur op weg en bijna 6 uur in Salamanca.
Bij de albergue een bed en een credential.
Na inschrijven verken ik de route en eet wat. De spanning van vanmorgen is veranderd in zin om op pad te gaan.
Vanavond nog mijn dagboek schrijven en naar bed.

• 05 September 2017 - 20:41

Lia Maes:

Hou Jac.
    Het feest kan gaan beginnen..
    Ik volg je graag en vind het byzonder van je
    Hou je goed en veel veilige wandel kmters.
    Grts..

• 06 September 2017 - 01:16

Cees Notenboom:

Beste Jac.
    Goed te lezen dat je goed bent aangekomen in Salamanca. Als het allemaal wat moeizamer ging, denk dan aan de eerste pelgrims die hadden geen vliegtuig geen communicatie middelen en soms geen onderdak.
    Vandaag fris op pad, en een start van weer een mooie camino.
    Groeten Cees

• 06 September 2017 - 12:08

W.hoppenbr.:

Beste jac.
    Heel veel wandelplezier
    We blijven jou graag volgen
    Succes Willie en johan