geen koffie - wel wijn - Reisverslag uit Tábara, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu geen koffie - wel wijn - Reisverslag uit Tábara, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

geen koffie - wel wijn

Blijf op de hoogte en volg Jac

09 September 2017 | Spanje, Tábara

Vandaag loopt de wekker om 6 uur af. Om half 7 stappen Elisabeth en ik het donker in. Het is fris en ik heb mijn fleece aan
We stappen langs de A66 en hopen een koffie te scoren bij benzinestation. Pech.
Dan naar de camino terug.
Na een tijdje komen we bij een brug. Daarna een stop. Drinken en eten.
We lopen langs een rivier en het landschap is schitterend. Intussen zijn er meer pelgrims op de route gekomen. Duitsers en Nederlanders. Leuk.
Mijn maatje klimt sneller als ik. Als ik boven kom, zie ik haar niet meer.
Ik zoek de route en ga stappen. Na een 30min heb ik haar ingehaald.
Samen lopen we tabara binnen.
Ik wil slapen in het centrum en zij in de donativo. Morgen zien we elkaar weer.

Dadelijk drinken kopen voor morgen, even rusten, eten en slapen.
Morgen weer verder.

  • 09 September 2017 - 21:15

    Jef:

    Zo te lezen gaat het goed met je.
    Ik kan je route volgen die ik met
    Jan heb gewandeld in 2008.
    Ons etappe liep van Tabara naar Santa Croya de Tera
    een leuk slaap adres was bij albergue van Anita.
    De wijn was er gratis en wordt door de zoon gemaakt.
    Misschien iets voor je.
    Succes Jac.

  • 10 September 2017 - 20:15

    Jeanne:

    Fijn dat je nu meer gezelschap hebt onderweg.
    Je klink ook weer lekker enthousiast, net zoals Jac hoort te klinken.
    Succes morgen weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jac

Ik ga weer op pad als pelgrim. Aanstaande zondag, 12 maart 2017, stap ik in het vliegtuig naar Sevilla. Ik wil wandelen tot Salamanca, 500km verder.

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 101214

Voorgaande reizen:

10 Maart 2019 - 25 Februari 2019

Via Tolosana 2019

27 April 2018 - 09 Mei 2018

Camino Campaniensis 2018

10 April 2018 - 23 April 2018

Camino Mozarabe 2018

05 September 2017 - 25 September 2017

Salamanca-Santiago de Compostela

12 Maart 2017 - 03 April 2017

Sevilla - Salamanca

Landen bezocht: