warm, insekten, slangen en stoflongen - Reisverslag uit Requejo, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu warm, insekten, slangen en stoflongen - Reisverslag uit Requejo, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

warm, insekten, slangen en stoflongen

Blijf op de hoogte en volg Jac

13 September 2017 | Spanje, Requejo

Om half 8 op pad. Net licht genoeg. Door de bossen en over landwegen. Het ruikt heerlijk en het schiet op.
Soms schiet er een ree voor je neus weg. Elke keer een kerk die heel oud is en jacobussen. Ik voel me thuis.

Om half 11 ben ik in puebla de Sanabria. Wat eten en drinken en even door het dorp. Het is een heel mooie plaats.
Na een uur weer weg. Het is warm geworden. Een deel langs de weg en dan een pad langs een beek. Heerlijk.
Na 5km stoot ik op een betoncentrale. Twee passerende camiones bezorgen me stoflongen.
Verder langs de autoweg. Het is warm. 27gr en de zon brandt. Als ik even stop voor een mandarijn en water, ligt er een slang aan mijn voeten. Geen tuin, maar echt.
Een km of 4 voor het einde wordt ik moe. Toch goed, dat het er na 27km op zit.
Morgen klimmen naar gallicië.

  • 13 September 2017 - 17:22

    Jan:

    Dag Jac.
    Waar ben je nu?

  • 13 September 2017 - 17:54

    Lia Maes:

    Weer een dagje dichterbij..Het gaat lekker schrijf je. Dat is goed te horen Jac....En je vertelt dat het warm werd hoe verder de tijd vorderde.
    Dat had ik nog niet eerder gehoord, dus was benieuwd naar de temperatuur...Vooe morgen een prima dag....grts uit Ho-even.....

  • 13 September 2017 - 18:40

    Ton:

    Lieve Jac,
    En jij nu in Requejo?
    Je loopt super ondanks de warmte.
    Je bent een kanjer.
    Lieve groet van Ton

  • 13 September 2017 - 19:06

    Jef:

    Hallo Jac.
    Morgen klimmen naar een hoogte van 1355 meter
    de Puerto de Padormela op.
    Dat lukt jou ook , voetje voor voetje.
    Het uitzicht is mooi geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jac

Ik ga weer op pad als pelgrim. Aanstaande zondag, 12 maart 2017, stap ik in het vliegtuig naar Sevilla. Ik wil wandelen tot Salamanca, 500km verder.

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 101252

Voorgaande reizen:

10 Maart 2019 - 25 Februari 2019

Via Tolosana 2019

27 April 2018 - 09 Mei 2018

Camino Campaniensis 2018

10 April 2018 - 23 April 2018

Camino Mozarabe 2018

05 September 2017 - 25 September 2017

Salamanca-Santiago de Compostela

12 Maart 2017 - 03 April 2017

Sevilla - Salamanca

Landen bezocht: