warm, insekten, slangen en stoflongen - Reisverslag uit Requejo, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu warm, insekten, slangen en stoflongen - Reisverslag uit Requejo, Spanje van Jac Bruin - WaarBenJij.nu

warm, insekten, slangen en stoflongen

Blijf op de hoogte en volg Jac

13 September 2017 | Spanje, Requejo

Om half 8 op pad. Net licht genoeg. Door de bossen en over landwegen. Het ruikt heerlijk en het schiet op.
Soms schiet er een ree voor je neus weg. Elke keer een kerk die heel oud is en jacobussen. Ik voel me thuis.

Om half 11 ben ik in puebla de Sanabria. Wat eten en drinken en even door het dorp. Het is een heel mooie plaats.
Na een uur weer weg. Het is warm geworden. Een deel langs de weg en dan een pad langs een beek. Heerlijk.
Na 5km stoot ik op een betoncentrale. Twee passerende camiones bezorgen me stoflongen.
Verder langs de autoweg. Het is warm. 27gr en de zon brandt. Als ik even stop voor een mandarijn en water, ligt er een slang aan mijn voeten. Geen tuin, maar echt.
Een km of 4 voor het einde wordt ik moe. Toch goed, dat het er na 27km op zit.
Morgen klimmen naar gallicië.

• 13 September 2017 - 17:22

Jan:

Dag Jac.
    Waar ben je nu?

• 13 September 2017 - 17:54

Lia Maes:

Weer een dagje dichterbij..Het gaat lekker schrijf je. Dat is goed te horen Jac....En je vertelt dat het warm werd hoe verder de tijd vorderde.
    Dat had ik nog niet eerder gehoord, dus was benieuwd naar de temperatuur...Vooe morgen een prima dag....grts uit Ho-even.....

• 13 September 2017 - 18:40

Ton:

Lieve Jac,
    En jij nu in Requejo?
    Je loopt super ondanks de warmte.
    Je bent een kanjer.
    Lieve groet van Ton

• 13 September 2017 - 19:06

Jef:

Hallo Jac.
    Morgen klimmen naar een hoogte van 1355 meter
    de Puerto de Padormela op.
    Dat lukt jou ook , voetje voor voetje.
    Het uitzicht is mooi geniet er van.